Barn med särskilda rättigheter och inkludering på förskolan

DSpace Repository

Barn med särskilda rättigheter och inkludering på förskolan

Show simple item record

Full item record

dc.contributor.author Guerra Alonso, Mercedes
dc.date.accessioned 2012-02-20T09:18:47Z
dc.date.available 2012-02-20T09:18:47Z
dc.date.issued 2011 en_US
dc.identifier.citation 39 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/2043/13447
dc.description Meningen med denna uppsats är att undersöka hur Reggio Emilias pedagogik och dess insatser korresponderar med inkludering i "en skola / förskola för alla". en_US
dc.description.abstract Children with special rights and inclusion at the preschool: Special pedagogical interventions in a few Reggio Emilia inspired preschools en_US
dc.language.iso swe en_US
dc.publisher Malmö högskola/Lärande och samhälle en_US
dc.subject Barn i behov av särskilt stod en_US
dc.subject barn med särskilda rättigheter en_US
dc.subject socialkonstruktionism en_US
dc.subject Reggio Emilia en_US
dc.subject en skola/förskola för alla en_US
dc.subject inkludering en_US
dc.title Barn med särskilda rättigheter och inkludering på förskolan en_US
dc.type H1 en_US
dc.setspec.uppsok HumanitiesTheology en_US
 Find Full text

Files for download

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account

Statistics