Barn med särskilda rättigheter och inkludering på förskolan

DSpace Repository

Barn med särskilda rättigheter och inkludering på förskolan

Overview

Detailed record

dc.contributor.author Guerra Alonso, Mercedes
dc.date.accessioned 2012-02-20T09:18:47Z
dc.date.available 2012-02-20T09:18:47Z
dc.date.issued 2011 en_US
dc.identifier.citation 39 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/2043/13447
dc.description Meningen med denna uppsats är att undersöka hur Reggio Emilias pedagogik och dess insatser korresponderar med inkludering i "en skola / förskola för alla". en_US
dc.description.abstract Children with special rights and inclusion at the preschool: Special pedagogical interventions in a few Reggio Emilia inspired preschools en_US
dc.language.iso swe en_US
dc.publisher Malmö högskola/Lärande och samhälle en_US
dc.subject Barn i behov av särskilt stod en_US
dc.subject barn med särskilda rättigheter en_US
dc.subject socialkonstruktionism en_US
dc.subject Reggio Emilia en_US
dc.subject en skola/förskola för alla en_US
dc.subject inkludering en_US
dc.title Barn med särskilda rättigheter och inkludering på förskolan en_US
dc.type H1 en_US
dc.setspec.uppsok HumanitiesTheology en_US
 Find Full text Files for download

This item appears in the following Collection(s)

Overview

Search


Browse

My Account

Statistics