Pedagogers tal om barns tidiga läs- och skrivinlärning, från teori till praktik

DSpace Repository

Pedagogers tal om barns tidiga läs- och skrivinlärning, från teori till praktik

Show simple item record

Full item record

dc.contributor.author Andersson, Pernilla
dc.contributor.author Arvidsson, Malin
dc.date.accessioned 2012-11-23T13:21:31Z
dc.date.available 2012-11-23T13:21:31Z
dc.date.issued 2012 en_US
dc.identifier.citation 45 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/2043/14372
dc.description Syftet med vår undersökning var att undersöka hur pedagogerna talar om sin inledande läs- och skrivundervisning. Vi ville även belysa pedagogernas inställning till datorn och andra tekniska verktyg som en del i undervisningen. en_US
dc.description.abstract The aim of our study was to examine teachers talk about their initial literacy instruction. We also wanted to analyze teachers' attitude towards computer and other technology tools as part of their teaching. en_US
dc.language.iso swe en_US
dc.publisher Malmö högskola/Lärarutbildningen en_US
dc.subject ASL-metoden en_US
dc.subject Kvalitativ intervju en_US
dc.subject Läs- och skrivinlärning en_US
dc.subject Pedagogisk grundsyn en_US
dc.title Pedagogers tal om barns tidiga läs- och skrivinlärning, från teori till praktik en_US
dc.type Y en_US
dc.setspec.uppsok SocialBehaviourLaw en_US
 Find Full text

Files for download

Pedagogers tal om ...

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account

Statistics