Får jag en trea så hoppar jag tre steg och inte ett – en studie om förskollärarens förhållningssätt till matematik.

DSpace Repository

Får jag en trea så hoppar jag tre steg och inte ett – en studie om förskollärarens förhållningssätt till matematik.

Overview

Detailed record

dc.contributor.author Nuhanovic, Mediha
dc.contributor.author Ridell, Elin
dc.date.accessioned 2017-09-13T09:32:18Z
dc.date.available 2017-09-13T09:32:18Z
dc.date.issued 2017 en_US
dc.identifier.citation 44 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/2043/23325
dc.language.iso swe en_US
dc.publisher Malmö högskola/Lärande och samhälle en_US
dc.subject Bishop, förhållningssätt, förskola, förskollärare, läroplan, semistrukturerad intervju, undervisning en_US
dc.title Får jag en trea så hoppar jag tre steg och inte ett – en studie om förskollärarens förhållningssätt till matematik. en_US
dc.type M3 en_US
dc.setspec.uppsok SocialBehaviourLaw en_US
 Find Full text Files for download

This item appears in the following Collection(s)

Overview

Search


Browse

My Account

Statistics