Föder framgång framgång?

Show simple item record

Full item record

dc.contributor.author Gersne, Per
dc.date.accessioned 2006-04-12T11:36:11Z
dc.date.available 2006-04-12T11:36:11Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/2043/2360
dc.description Syftet har varit att undersöka om faktorerna framgång och beröm påverkar skolelevers testresultat. Dessa faktorer förväntas påverka elevers självförtroende. Påverkas elever med sämre självförtroende i större grad av dessa faktorer än elever med normalt eller stort självförtroende? För att undersöka detta har jag låtit elever i några fjärde och femteklasser genomföra tre matematikliknande test. Respondenterna har delats in i halvor och givits olika förutsättningar för att genomföra testen. Testresultaten har sedan rättats och jämförts. en
dc.description.abstract not available in english en
dc.language.iso swe
dc.publisher Malmö högskola/Lärarutbildningen en
dc.subject självförtroende, självbild, framgång, beröm en
dc.title Föder framgång framgång? en
dc.type M2 en
dc.setspec.uppsok SocialBehaviourLaw en
 Find Full text

Files for download

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account

Statistics