Föder framgång framgång?

Show simple item record

Full item record

dc.contributor.author Gersne, Per
dc.date.accessioned 2006-04-12T11:36:11Z
dc.date.available 2006-04-12T11:36:11Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/2043/2360
dc.description Syftet har varit att undersöka om faktorerna framgång och beröm påverkar skolelevers testresultat. Dessa faktorer förväntas påverka elevers självförtroende. Påverkas elever med sämre självförtroende i större grad av dessa faktorer än elever med normalt eller stort självförtroende? För att undersöka detta har jag låtit elever i några fjärde och femteklasser genomföra tre matematikliknande test. Respondenterna har delats in i halvor och givits olika förutsättningar för att genomföra testen. Testresultaten har sedan rättats och jämförts. en
dc.description.abstract not available in english en
dc.language.iso swe
dc.publisher Malmö högskola/Lärarutbildningen en
dc.subject självförtroende, självbild, framgång, beröm en
dc.title Föder framgång framgång? en
dc.type C en
dc.setspec.uppsok SocialBehaviourLaw en
 Find Full text

Files for download

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account

Statistics