Når eleverna bättre resultat genom att arbeta i större arbetsområden i matematik och därmed få möjlighet till mer tid för begreppsträning och inlärning?

DSpace Repository

Når eleverna bättre resultat genom att arbeta i större arbetsområden i matematik och därmed få möjlighet till mer tid för begreppsträning och inlärning?

Show simple item record

Full item record

dc.contributor.author Rudolphsson, Elisabeth
dc.date.accessioned 2009-04-24T11:25:34Z
dc.date.available 2009-04-24T11:25:34Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/2043/8098
dc.language.iso swe en
dc.subject.classification Humanities/Social Sciences en
dc.title Når eleverna bättre resultat genom att arbeta i större arbetsområden i matematik och därmed få möjlighet till mer tid för begreppsträning och inlärning? en
dc.type Report en
dc.identifier.paperprint 0 en
dc.subject.srsc Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Education en
dc.subject.srsc Research Subject Categories::MATHEMATICS en
 Find Full text

Files for download

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account

Statistics