Vilken betydelse har fortbildning i matematik för förskolepedagoger?

DSpace Repository

Vilken betydelse har fortbildning i matematik för förskolepedagoger?

Show full item record

Files for download

Facebook

Simple item record

Publication 1-year master student thesis
Title Vilken betydelse har fortbildning i matematik för förskolepedagoger?
Author(s) Kullendorff, Anna-Lena T ; Eriksson, Tilani
Date 2004
English abstract
En undersökning om hur en fortbildning på 5 poäng i matematik har påverkat förskolepedagoger. Resultatet av undersökningen visar att fortbildningen har påverkat deras attityder till matematik i positiv riktning och att de arbetar mer medvetet och vid fler tillfällen med matematik efter kursen.
Publisher Malmö högskola/Lärarutbildningen
Language swe (iso)
Subject(s) matematik
förskolan
lärande
fortbildning
språk
reflektion
Handle http://hdl.handle.net/2043/1093 (link to this page)

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search


Browse

My Account

Statistics