Nasjonal forskerskole for lærerutdanningene : en utvärdering efter halva tiden

DSpace Repository

Nasjonal forskerskole for lærerutdanningene : en utvärdering efter halva tiden

Show full item record

Files for download

Facebook

Simple item record

Publication Report
Title Nasjonal forskerskole for lærerutdanningene : en utvärdering efter halva tiden
Author(s) Gustafsson, Christina ; Tallberg Broman, Ingegerd
Date 2013
English abstract
The report is a mid-way evaluation of the Norwegian Research School for teachers and teachers educators (NAFOL). 100 doctoral students are associated to the research school. The evaluation is based on documents, self evaluation from all partner universities and on interviews. The Research School is considered to be successful, and as a whole of high quality.
Swedish abstract
Rpporten är en utvärdering, halvvägs, av den norska forskarskolan för lärare och lärarutbildare. (NAFOL). 100 forskarstuderade är associalerade till forskarskolan. Utvärderingen är baserad på dokument, självvärderingar från de ingående partneruniversiteten och på intervjuer. Forskarskolan bedöms som framgångsrik och av hög kvalitet.
Publisher Norskt Forskningsråd, Divisjon for samfunn og helse
ISBN 978-82-12- 03265-1
Pages 47 s.
Language nor (iso)
Subject(s) evaluation
research school
doctoral student
supervisor
Humanities/Social Sciences
Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES
Handle http://hdl.handle.net/2043/16505 (link to this page)

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search


Browse

My Account

Statistics