De yngsta barnens möjligheter till samspel på förskolegården

DSpace Repository

De yngsta barnens möjligheter till samspel på förskolegården

Show full item record

Files for download

Facebook

Simple item record

Publication Licentiate Thesis
Title De yngsta barnens möjligheter till samspel på förskolegården
Author(s) Berkhuizen, Carina
Date 2014
Publisher Malmö högskola, Fakulteten för lärande och samhälle
Series/Issue Malmö Studies in Educational Sciences;Licentiate Dissertation Series;35
ISSN 1653-6037
ISBN 9789171045560
9789171045553
Pages 186
Language swe (iso)
Subject(s) interaction
physical
environment
preschool
yard
pedagogue
pedagogues
youngest
children
actors
opportunities
child
Sweden
socio-cultural
perspective
ecological
environmental
psychology
segment
artefact
artefacts
context
1-3 years
förskola
förskolegård
de yngsta barnen
1-3 år
samspel
interaktion
pedagog
miljöpsykologi
sociokulturellt perspektiv
ekologisk psykologi
samspelsstråk
samspelsknutpunkt
pedagogik
förskolepedagogik
språk
möjlighet
Humanities/Social Sciences
Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES
Note The enabling power of the youngest children’s opportunities for interaction in the preschool yard exists in the combined preconditions of the physical environment and the actors of the preschool yard.
Handle http://hdl.handle.net/2043/18052 (link to this page)
Buy print http://webshop.holmbergs.com...18052 (print-on-demand service)

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search


Browse

My Account

Statistics