Förskollärares förhållande till styrning av barns fria lek vid socialt samspel

DSpace Repository

Förskollärares förhållande till styrning av barns fria lek vid socialt samspel

Show full item record

Files for download

Facebook

Simple item record

Publication Student thesis
Title Förskollärares förhållande till styrning av barns fria lek vid socialt samspel
Author(s) Larsson, Linda
Date 2007-04-04
English abstract
During social interaction between kindergarten teachers and children the teacher has posibility to stimulate children´s social and cognitive development. This study will show how free play can be used from a pedagogical point of view.
Swedish abstract
I det sociala samspelet mellan förskollärare och barn har förskolläraren möjlighet att stimulera barns utveckling såväl socialt, motoriskt som kognitivt. Studien vill belysa hur man kan se på den fria leken ur ett pedagogiskt perspektiv.
Publisher Malmö högskola/Lärarutbildningen
Language swe (iso)
Subject(s) samspel
lek
Handle http://hdl.handle.net/2043/3970 (link to this page)

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search


Browse

My Account

Statistics