Strategier i framkant eller bara en vit elefant? Idrott, urban marknadsföring och utveckling (I: Inne & ute i Malmö)

DSpace Repository

Strategier i framkant eller bara en vit elefant? Idrott, urban marknadsföring och utveckling (I: Inne & ute i Malmö)

Show full item record

Files for download

Find Full text There are no files associated with this item.

Facebook

Simple item record

Publication BookChapter
Title Strategier i framkant eller bara en vit elefant? Idrott, urban marknadsföring och utveckling (I: Inne & ute i Malmö)
Author(s) Book, Karin
Date 2008
Editor(s) Lisberg Jensen, Ebba; Ouis, Pernilla
Swedish abstract
Idrottens betydelse i dagens city-marketing analyseras med fokus på idrottsevenemang och arenor.
Publisher Mapius
Host/Issue MAPIUS;2
ISSN 1654-6881
Pages Boktitel: Inne & ute i Malmö, Mapius 2, 183-199
Language swe (iso)
Subject(s) Sports
City marketing
urban planning
sport events
Humanities/Social Sciences
Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES
Research Subject Categories::INTERDISCIPLINARY RESEARCH AREAS
Handle http://hdl.handle.net/2043/7287 (link to this page)

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search


Browse

My Account

Statistics