Det spektakulära och det vardagliga (I: Idrott och city-marketing)

DSpace Repository

Det spektakulära och det vardagliga (I: Idrott och city-marketing)

Show full item record

Files for download

Find Full text There are no files associated with this item.

Facebook

Simple item record

Publication Book
Title Det spektakulära och det vardagliga (I: Idrott och city-marketing)
Author(s) Book, Karin
Date 2008
Editor(s) Book, Karin; Carlsson, Bo
Swedish abstract
I kapitlet ställs två stadsutvecklingsstrategier mot varandra: den hållbara staden och den globalt konkurrenssträvande staden. Dessa belyses med såväl idrottsexempel som andra exempel.
Publisher bokförlaget idrottsforum.org
Volume 6
ISSN 1652-3180
Pages Malmö Studies in Sport Sciences, 95-120
Language swe (iso)
Subject(s) city-marketing
urban competition
sustainable planning
sport arenas
sport events
Humanities/Social Sciences
Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES
Research Subject Categories::INTERDISCIPLINARY RESEARCH AREAS
Handle http://hdl.handle.net/2043/7288 (link to this page)

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search


Browse

My Account

Statistics