Naturvetenskaplig utbildning för hållbar utveckling? Longitudinell studie över hur grundskollärarstudenter utvecklar begreppsförståelse i naturvetenskap

DSpace Repository

Naturvetenskaplig utbildning för hållbar utveckling? Longitudinell studie över hur grundskollärarstudenter utvecklar begreppsförståelse i naturvetenskap

Show full item record

Files for download

Find Full text There are no files associated with this item.

Facebook

Simple item record

Publication Article, peer reviewed scientific
Title Naturvetenskaplig utbildning för hållbar utveckling? Longitudinell studie över hur grundskollärarstudenter utvecklar begreppsförståelse i naturvetenskap
Author(s) Ekborg, Margareta
Date 2003
Publisher Kristiansand: Høyskoleforlaget
Host/Issue Naturfagenes didaktikk – en disiplin i forandring? Det 7. nordiske forskersymposiet om undervisning i naturfag i skolen,
Pages 273-286
Language swe (iso)
Subject(s) student teachers
Humanities/Social Sciences
science education
complex thinking
Handle http://hdl.handle.net/2043/8782 (link to this page)

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search


Browse

My Account

Statistics