Naturvetenskaplig utbildning för hållbar utveckling? Longitudinell studie över hur grundskollärarstudenter utvecklar begreppsförståelse i naturvetenskap

DSpace Repository

Naturvetenskaplig utbildning för hållbar utveckling? Longitudinell studie över hur grundskollärarstudenter utvecklar begreppsförståelse i naturvetenskap

Details

Files for download

Find Full text There are no files associated with this item..

Overview of item record
Publication Article, peer reviewed scientific
Title Naturvetenskaplig utbildning för hållbar utveckling? Longitudinell studie över hur grundskollärarstudenter utvecklar begreppsförståelse i naturvetenskap
Author Ekborg, Margareta
Date 2003
Publisher Kristiansand: Høyskoleforlaget
Host/Issue Naturfagenes didaktikk – en disiplin i forandring? Det 7. nordiske forskersymposiet om undervisning i naturfag i skolen,
Pages 273-286
Language swe (iso)
Subject student teachers
Humanities/Social Sciences
science education
complex thinking
Handle http://hdl.handle.net/2043/8782 Permalink to this page
Facebook

This item appears in the following Collection(s)

Details

Search


Browse

My Account

Statistics